pondělí 7. prosince 2015

Pomazánka z pečené kachny

Lépe řečeno z kachní obíračky. Kachny jsem koupila ze dvorku, domácí. Měla jsem 3. Naporcovala jsem si je do mrazáku a zbyly mi korpusy. Ty jsem osolila, pokmínovala, dala do pekáče, trochu podlila, přikryla alobalem a dala do trouby péct na 160 stupňů na 3 hodiny. Tento postup můžete zvolit, když budete mít více korpusů.

Pokud budete péct jednu kachnu, tak si nechte opečené kousky a zbytky masy, které nedáte na talíř.

Obrané maso namelte na mlýnku na maso, přidejte vypečený tuk a rozmixujte tyčovým mixérem nebo jen rozmíchejte, pokud chcete pomazánku hrubší. Když bude třeba, přidejte trochu tuku. Zamíchejte lžičku dijonské hořčice. Ochutnejte, podle potřeby dosolte.
Podávejte s chlebem a kyselou okurkou nebo podle chuti.


Z obraných pečených korpusů jsem ještě udělala voňavou polévku.

Žádné komentáře: